Budak Comel Pakai Topi Biru

Entry smlm sal encik spongebob sluar petak.so ari ni nak cite lak sal budak yg cute pakai topi biru.sape kenal?haha.dier kawan dgn gajah wane pink tu?ade itik pakai topi hijau tu?yelar2x korang x kenal kowt.entry kali nie sal Pocoyo.Pocoyo adalah cite kartun yg berasal dari spanish yg dicipta oleh Guillermo García Carsí, Luis Gallego dan David Cantolla.Pelakon British dan Stephen Fry telah mengalih suara ke bahasa inggeris yang kite tonton kat malaysia nie.Pocoyo kalu di translate ke inggeris bermaksud little me.





inilah watak utama kita yang budak baju biru dan bertopi biru itu.Seorang budak yang aktif dan mempunyai sifat ingin tahu.Dia suka berparti dan berseronok dan belajar benda baru setiap hari.

seekor itik yang memakai topi dan kawan baik pocoyo.Pato amat setia,baik dan sentiasa berhati hati dengan benda baru tetapi bila bersama Pocoyo sifat ini tidak bermakna.haha!

Gajah warna merah jambu,sentiasa ceria,dan suka senyum.Dia adalah yang paling tua didalam kumpulan ini dan kebanyakan keputusan dia yang perlu putuskan.Dia amat kuat dan suka menari ballet.




Anjing peliharaan Pocoyo.Dia sentiasa ingin bermain walaupn org lain tidak merasakan untuk bermain.Dia sentiasa menemani Pocoyo apabila Pocoyo memerlukannya.




Ahli terbaru dalam keluarga dan semua orang berminat tentangnya.Berani,cekal,sentiasa berjaga dan penuh dengan tenaga tidak seperti sleepy bird.Sentiasa mengikuti keseronokan yang dilalui bersama Pocoyo.




Seekor sotong pelik bewarna merah yang keluar dari laut untuk berseronok bersama Pocoyo dan rakan2x di darat.Fred mempunyai perwatakan yang kelakar,sentiasa memberi kejutan,gila-gila dan menyeronokan.Semua akan jadi permainan apabila bersama Fred.




Sleepy Bird burung yang sentiasa mengantuk.Kadang2x dia akan bangun untuk menutup jam loceng dan Pocoyo sentiasa ingin mengejutkannya untuk ajak bermain bersama sama.




Mengagap Pocoyo sebagai abang dan mempunyai selera yang besar.



>

0 comments:

 
Copyright © I'm Human Too