dreaming about a dream.

semua orang ada impian dan angan-angan kan?betol ke tidak betol ke tidak?haha.Cita-cita kita tu kira imppian kita lar kan nak jadi apa nanti dah besar.time kecik2x dlu cikgu tanya kamu nak jadi apa macam2x jawab nak jadi bomba ngan polis tu plg popular lar kot time tu. cita-cita aku tak penah tetap kowt dari aku kecik smpai lar besar panjang nie-.-' terok betol.haha.dulu time tadika cikgu tanya nak jadi apa aku cakap nak jadi saintis.tu deaa kecik2x dh nk jadi sainstis.cikgu tanya asal nak jadi sainstis aku ckp "saya nak cipta benda macam robot ke".haha ceyh kecik2x dah pkir mcm tu.pahtu dah besar sket tukar nak jadi bisnesman konon nk jadi kaya.pahtu nak jadi pilot.pahtu dah besar nak jadi doktor then nk capai doktor macam susah.pahtu skunk duk target engineer walaupn bkn tu cita2x aku nak.haha.sape suh mbek sains fizikal.nak jadi software engineering boley?tgk tgk tukar cita2x ag..aish budak nie.sepuk gak an.LOL.

btw aku baru jer habis ujian pertengahan semester kot.entah okay ke tidak result aku.doa doa kan bagi okay boley?terima kasih terima kasih.penah tak kau orang terpikir apa yang akan berlaku dengan kehidupan korang kalau korang ulang masa dan ambil haluan lain.alar alar macam poem road not taken tu alar blajar time skolah dulu2x.cer bayangkan hidup tanpa korang kat dunia nie.kalu korang kata xde benda berubah mmg tipu lar.setiap orang tuhan telah tetapkan tugas masing2x dlm dunia nie.so korang kna hargai hidup korang.mungkin tanpa korang kawan korang akan kehilangan tempat dia mengadu nasib ke.haha.

eh aku ada impian nak ada awek comel boleh tak boleh tak?yelar kan orang single bese lar nk ngidam nk cari calon bini.haha.aku sekarang nak jadi memilih boleh?at least se-comel lee ji eun..boleh tak?haha memang sampai mati takkan dapat lar.so so bujang ke tua?haha.ada jodoh ada lar kan.

aku nak secomel nie boleh?please please..XD
tak pun se-comel nie boleh?
O.o boleh lar boleh lar
macam nie pun boleh gak..
sooyoung saranghae <3
haha mak aku slalu kata brangan lar nak awek jepun n korea ntah boleh ke tak.haha.errr korang tak minat korea?lantak p ar.haha.aku universal smua aku lyan just lagu malay aku kureng.fon aku totally lagu omputeh.korea pun ada.jepun pun bersepah.sbnrnya saja jer nk uat entry baru xnk bagi nmpk lama x update blog.:D

Paling kurang macam Yui boleh?alar...


>

0 comments:

 
Copyright © I'm Human Too