scream my self out

AMARAN:post nie sekadar pemilik blog nak luahkan perasaan yg terpendam bagi
menghilangkan rasa stress beliau.Sekiranya tidak ingin membaca sila keluar.TERIMA KASIH







kenapa lar dari dulu sampai sekarang nasib aku sama jer kalau bab bab L word-.-' xnk sebut sakit hati. asal lar aku nie bodoh sangat caye n sayang sangat sangat kat dia.Padahal last last aku juga yang kena main. Perlu ke main kan saya dahulu sebelum meninggalkkan saya. Seronok kot buat macam tuuuuu.yer aku tak dapat terima apa yang kau dah buat tu.aku mintak maaf aku lupa aku insan yang lemah yang rupanya tak mampu nk terima segalanya seperti apa yang kau ingingkan. kau tahu betapa sakit hati aku bila setiap saat aku teringat dan terifikir apa yang kau dah buat di tambah dengan memori kita selama ini. aku mintak maaf kalau aku telah mengguris perasaan kau selama kau bersama aku sampai kau sanggup buat aku begini. setiap kali kau antar mesej dan katakan sayang dan mintak maaf memang aku trasa nak berbek kembali. tapi aku rasa cukup lah setakat ini dahulu. kita biarkan masa menentukan jodoh kita atau tidak. mungkin kau akan lebih bahagia dengan orang lain.mungkin aku bukan yang terbaik untuk kau.kata kata sayang yang sentiasa di ungkapkan dari bibirmu itu mungkin hanyalah sekadar dari bibir sahaja tapi tidak bermakna di hati.

aku penat dah fikir masalah ini tapi sebab aku nak exam aku buat buat tak tau wlaupun stiap kali aku nak tidur pasti aku akan terpikir.dua orang kawan aku nasihatkan supaya lepaskan jer sebab mungkin dia akan lebih hepi.

dia kawan baik aku time aku study kat ipoh dulu. susah senang dia memang sentiasa ada untuk aku.dan ada sorang ag kawan aku nasihat yang betol betol aku rasa aku kena terima

yeah thats right we need to think about our self sometimes. aku selalu abaikan diri aku kan kan kan. ok pahnie badan aku jaga kau elok elok ok.HAHA.btw thx yer awak sbb tman saya malam tu.heeeee :) dah lar ngantok lar nak tidoooooo-.-' dah lewat nie xam pn x habis ag.

awak awak kita sepatotnya macam nie walau jauh di mata tapi sentiasa dekat di hati.tapi sekarang?
*awak awak saya sayang awak ag tapi saya tak mampu dah nak teruskan...
>

0 comments:

 
Copyright © I'm Human Too