today onwards

fuhhh! fuhhh!mak aih berhabuk dah.nie kes lama tak menaip lar nie.aku selalu bukak tapi bila aku nak taip aku rasa macam tak perlu jer so aku tak taip lar.HAHA!eh eh aku skunk duk sibuk nk PSPM apa itu PSPM anda tanya?errr cari sendiri malas aku nak terang ini bukan information punya website.eh eh bdk bdk matrik semoga anda maju jaya dalam PSPM.doa kan aku mendapat 4 flat.amin amin.

makin dekat nak pspm makin banyak masalah yang ada.-.-' siyez aku penat.pas satu satu mai.tak boleh ke nk uat masalah time aku bukan nak xam.aku dh lar cuak nie nak xam.-.-' tentu idop mati aku*hiperbola semata mata. takpe lar yang penting sekarang aku fokus xam..YEAH YEAH.

let me introduce you guys to someone :)

haha dia kawan aku yang caring.errr caring ke?HAHA.ok ok ak mula rapat ngan dia kat matrik nie lar.err xde pape ok just friend.dia cute.dia baek.dia kecik.dia x besar.dia x tinggi.jahat siot aku.HAHA.gurau jer.jangan marah ok.sapa nama dia?mana gambar dia?err x mtx kebenaran x ley lar ltak.x baik kan kalu tak gmbr org tanpa kebenaran.

*Ya Allah kau tabahkan hati hamba mu yang kerdil ini supaya mampu terus berdiri di bumi ciptaan mu yang indah ini. >
 
Copyright © I'm Human Too