Make It Go Away.

kadang2x aku perlukan seseorang kawan yang aku selesa untuk luahkan masalah atau perasaan aku tapi macam takde jer yg sudi walaupun ada yg tawarkan untuk mendengar tapi aku tak selesa nak cerita. ari tu ada jugak sorang yang aku selesa nak cite masalah aku tapi sekarang dah rasa macam ada jarak jer ngan dia. mungkin perasaan aku jer kot.so sekarang macam dulu lar aku just pendam apa masalah yang aku ada. sekarang rasa macam semua mkin jauh dengan aku. mungkin semua sibuk,semua ada life masng2x kan?:) okay so mmg x boleh nak salahkan diorang. walaupun fb aku slalu on9 aku bkn tgor org pun cer teka aku uat ape?aku maen game tgk jer wall aku pnuh dgn request brg dlm game tu. forever alone katakan.HAHA.
u kata u nak berubah dulu tapi i tgk sekarang u mkin lain. yer i tak nafikan mungkin gaya kehidupan kat sana mengubah diri u. i cuma rindukan u yg i pernah kenal suatu ketika dulu. yer memang i tipu and i mengelak bila u tnya soalan i rindukan u atau tak. i nak kau just bahagia dengan hidup u. i tau i boleh tipu u tapi i tak boleh nak tipu diri sendiri bila pasal perasaan. i tahu u mungkin dah ada orang lain cuma u tak nak bgtau i dan u nafikan kalau i tanya. memang aku jarang mesej orang sekarang sebab aku rasa malas nak tgk fon aku sbb bukan ada orang pun yang text. aku just gunakan fon untuk urusan kalau ada hal atau nk col family.bila nak cuti ni?aku nak duk umah nak jumpa komputer ksygn aku..komputer n psp tggu kepulangan ku..:D

*never ask a gamer to get a life,because we got many life..
>

0 comments:

 
Copyright © I'm Human Too