Terima Kasih 2011.

terima kasih 2011 sebab bagi pengalaman manis dan pahit. sebab pengalaman tu mematangkan aku yang belum matang ni.haha. jom re-cap ap yang aku uat sepanjang 2011. blajar drive,kerja selepas spm dlu, bercuti ke genting bersama kawan, lepak ipoh entah bpe kali 2011 sje, dapat result spm, masuk matrik, jadi single, result pspm, errr akhir tahun. tu jer?-.-' okay macam xde pe jer idop aku. xde excitement lgsg. haha. so jangan jadi macam aku.-.-' macam orang xde life dowh.

tapi tu smua ringkasan and ada benda yang aku tak igt apa buat sbb klu aku nk pkir n list smua hbis lar masa utk 2012 plak.okay ini tipu.haha.so akhirnya aku hbiskan 2011 aku dengan aku single.haha apa perbezaan klu aku single ngan kapel?jom jom kte semak.

Couple a.k.a berpunya
-duit banyak di habiskan untuk si dia seperti:

  1. topup (okay kadang2x dia topupkan aku.:p)
  2. pergi jumpa dia (okay dia duk jauh dari aku so memakan duit)
  3. Belanja dia(okay wayang n makan kopem aku yg kna kuar duit kdg2x dia kuarkan jugak haha)
  4. Hadiah untuk dia(untuk ari2x tertentu jer aku bukan romantik hbis nk bg byk hadiah)
-masa aku dihabiskan mesej si dia
-anset wajib ada kat poket atau tangan.
-bangun pagi dan sebelum tido pasti ada orang wish.
-ada orang care klu aku sakit ke ada masalah ke.
-si dia akan ada untuk aku call klu bosan
-kuar p mne2x dia teman.(okay ini time aku p sana lar)


Single a.k.a single lar-.-'
-duit?habis gak kat diri sendiri.HAHA
-masa dihabiskan dengan on9 sambil maen game castleville kat fb..HAHA
-anset?merata.haha.kdg2x aku pun lupa aku letak mana.
-bangun pagi or sebelum tido?xde org kesah pun.HAHA
-call?err kawan ada ar kowt-.-' tu pun bkn smua sudi.
-kuar p sana jalan sorang2x mcm apa ntah.
-topup jarang2x.
-anset senyap sunyi-.-'


so konklusi idop aku lbey tenang dan senyap(okay sunyi sebenarnya HAHA) selepas aku single.tak salah pun klu idop single kan?tak mati pun kan?tgk tgk aku mkin sihat jer.yeke?-.-' macam ampa nmpk sgt aku nie.haha.azam baru?azam lepas pun aku xpasty dah tercapai lom.-.-' so lek lu.enjoy ur 2012



>

1 comments:

Anonymous said...

true!
pmpn mmg kurang membair, kecuali bazir masa.
sy kesian kat adik lelaki sy kerana dye pn macam kamu...

 
Copyright © I'm Human Too