theater.

sampai bila aku perlu berlakon dan sampai bila baru aku dapat capai kebahagian dalam perhubungan. kenapa kau berubah ke arah sebaliknya sedangkan kau kata kau nak berubah ke arah kau dulu yang baik. yer memang aku ego aku tak tunjuk seperti aku kesah apa yang kau lakukan tapi sebenarnya setiap apa kau buat aku kesah kalau boleh aku nak pantau kau 24 jam supaya kau tak lakukan kesilapan yang kau akan nyesal seumur hidup kau. aku rasa macam tanggungjawab aku untuk menjaga kau sehingga kau sudah jumpa seseorang yang boleh jaga dan bahagiakan kau. sebab tu aku selalu tanya sebab aku mahu kau jumpa laki yang baik dan ikhlas. jangan lar terpengaruh sgt ngan budaya kehidopan kawan2x or trend kat sana. pkir baik buruk dulu sebelum lakukan sesuatu. aku tak mampu nak nasihat kau melalui mesej sbb kopem kte akan gado n uat sakit hati jer.-.-'

kenapa time aku perlukan seseorang untuk ada di sisi aku tak pernah ada pun orang nak teman.kalau tak nak dengar or aku taknak cite masalah aku pun boleh just teman aku. aku kadang2x just sunyi-.-' aku bukan boleh nak cakap ngan buku tu smua sbb diorang xde perasaan.rindu plak kat kucing kat umah.at least dia reti meow2x kalu aku ckp kat dia.haha.hidup kita ni macam lakonan dan kita ada bahagian masing2x dalam lakonan kita. dan kadang2x kita berlakon dalam kehidupan lakonan kite nie.so jadi lar lakonan dalam lakonan.haha.kadang kadang kita senyum juga walau kita sedih.orang tak tahu betapa terseksa dalaman kita dan kita tetap senyum bagai tiada masalah.dan ada juga manusia yang kurang paham dengan perasaan orang.kadang2x terasa hati juga dengan apa yang dicakapkan tapi takpe lar kita ukirkan senyuman sebagai hadiah.kadang2x kita penat dengan kehidupan kita jalani setiap hari.berbagai dugaan dan masalah setiap hari.tapi percayalah semua ni akan buat kita kuat di masa hadapan.berfikir positif mampu membantu kita meneruskan hidup ini.


*aku nak seseorang yang boleh menceriakan hari-hari ku supaya aku mampu tersenyum sepanjang masa. >

2 comments:

Anonymous said...

hurmmm.. sedih benar bunyinye. even there's no one really make u smile, DIA masih ada. u'll smile for everything u've gone through even it hurts u badly.

Faris said...

:)

 
Copyright © I'm Human Too